tisdag 14 april 2015

HEJSAN

BARA
ett litet kolla in på sidan ..
 
Måste byta några namn på mina bloggvänner som slutat en sida och startat en annan ..
JAG var ju på lasarettet i går .. fick band om mina HOMORROJDER .. 
FY ATTAN vad ont det varit i natt .. så i går blev det lite alvedon .. sällan jag tar tabletter .. men ibland så måste man för att stå ut det onda.. och så var det i går...
SOMNADE ganska så tidigt också ..
Banden sitter 7-10 dagar.. sedan ramlar dom där knölarna bort av sig självt  ..
NU på morgonen är det skapligt .. men ont att sitta .. på högerskinkan ..
det är på den sidan dom sitter där inne nån stans ..
 
JAG ska gå till ICA
Vännen gick på eget äventyr i dag ..
Ett moln som var framme en kort stund i går .. mellan alla stormbyar .. o regnskurar
 
OCH städning var det utanför i går em ..
det blev en kort paus för dom då det kom en liten regnskur ..
 
HEJ SVEJS .. för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar