torsdag 30 april 2015

VALBORG

OCH lite bilåka häromdagen


Vännen och jag tog en biltur häromdagen

ÅT mat på ANNA-s där det var Raggmunk o fläsk i onsdags..
Det fina trädet är där utanför.. det är flera fina träd som blommar där ..

Denna farkost for på trottoaren .. nån form av cykel är det ..

VID ån var det lagom fart på vattnet och det grönskar där ..

Motorvägen genom staden .. då vi skulle ut till ett köpcentrum ..
DÄR köpte jag en mattbit .. 30 x 90 cm .. 40:-
OCH  det blev precis så bra som jag ville att det skulle bli ..

Efter  ..........

Före ......... ville slippa grus i skorna under  .. för konstigt nog hamnade det grus där..
.. jo visst man släpar in lite ..

SÅ här det varit i mååååååååååånga år .. en farbror byggde den för runt 35 år sedan och även då en hatthylla ..  ........  men hatthyllan gick sönder så i o m  flytten kastades den .. för den hyllan som är i hallen här är så fin så den  gillade jag    .. INGEN bild på  den hyllan

HEJ SVEJS  för nu ....
 

2 kommentarer:

  1. Vi åt raggisar och fläsk idag, alltid lika gott. :)
    Nästan en sån där cykelbil möter jag till och från jobbet varje dag. Hurtigt när det är kallt vill jag mena. Själv skulle jag aldrig våga vara på vägen i en sådan. En vanlig cykel kan man ju stanna och hoppa av och dessutom befinner man sig ju vid sidan av vägen inte framför bilarna som den där gör.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJ.. den åkte på trottoaren .. då måste den vara klassad som cykel.. skulle inte vilja åka i den
      HA det så gott..

      Radera