onsdag 1 april 2015

1 APRIL

OJ vad tiden springer iväg

April är här .. detta är en bild från förra året ..

LITE vitsippor såg jag på hemvägen från ica i går ...

MITT ljus .. blockljuset inte brunnit ner helt .. i gropen sätter jag då ett värmeljus ..  
.. då kan det brinna lite till ..


AGENS VÄDER .. sol och moln .. då var det bara + 2 garder.. men på solsidan 10 grader ..
så solen värmer en hel del ..

I går blev det åter en sorgens dag .. en bekant som varit sjuk ett tag .. fick sluta sitt liv..
VILA I FRID .. tänker på frun och sönerna .. känt varandra i mer än 50 år ..
Även om vi inte setts så ofta då det är medlemmar i en förening .. så det var då vi sågs ..
men en del resor har det varit tillsammans .. då vi läst om olika LANDSKAP .. sedan åkt dit

DET blev lite jobbigt i går ..

Men tidens gång .. ÄNDÅ fel när det sker.. 3 st vänner försvann i MARS ..

SÅ nu tycker jag det räcker med sorg för ett bra tag framöver ..

MEN ju äldre vi blir .. ju fler och oftare försvinner vänner .. dom blir ju också äldre..
TA HAND OM VARANDRA .. vi vet inte vad som sker i morgon


HEJ SVEJS .. 

2 kommentarer:

  1. Jo tyvärr är det som du skriver ju äldre man bir så blir det ju så. Tidens gång som det så vackert heter.
    'Kul att du gillade anden. Den var väl inte av bästa kvalité men när det blir ögonblicksbilder då de bara dyker upp blir det så. Och jag redigerar inte bilder längre heller de får bli som de blir.

    Önskar dig en Glad Påsk

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. GLAD PÅSK åter till dig.. JAg redigerar sällan bildeerna.. beskär dom lite.. för ofta kommer det med för mycket i ytterkanterna .. nu är det bra väder.. om än kyligt på nätterna .. MEN då sover jag .. HA DET SÅ BRA ..

      Radera