fredag 3 april 2015

Låååååååååååååååång fredag

JA då är det påsk ..

I år ska jag bjuda min dotter o måg .. eller dom bjöd in sig själva ..

Frågade om det skulle passa med en fika och en sillsmörgås på påskafton ..
..  så jag ska fixa till lite .. DET ska bli trevligt ..

MED jobb och allt så ses vi inte så ofta .. ..

Mitt påskbord ...

Min dataskärm .. en del av den .. loggade ut då i går kväll ..

Men var vaken en stund till .. tv-tittande ..

VAR vaken en stund klockan 06,01 .. då såg himlen ut så här ..

Kröp ner en stund till i sängen och sov lääääääääääääääääänge

Och i dag är det låååååååååååååååååååååååååångfredagen

Ska handla lite .. till morgondagen ....

Fixade lite påskpynt .. i morse ..

Man tager vad man haver..

PÅSK ...  blommor ..

PÅSK ...  gumma ..

PÅSK    ...  häxa ..
Denna bild är gammal .. från någon gång vid en utlansdsresa .. kommer inte riktigt ihåg var .. den är nästan lika stor som jag .. stog i ett hörn i en foaje .. det kommer jag ihåg ..

HA en TREVLIG PÅSK ..

HEJ SVEJS ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar