fredag 17 april 2015

Pippi

På balkongen .........
Trevligt med balkongbesök .. i morse åt vi frukost tillsammans .. ha ha .. pippi var där och åt då .. så jag hade sällskap .. för jag  sitter framför tv-n och äter.. och där är balkongen från vardagsrummet ..

HEJSAN  ..

Två är dom ...

Här i en av mina blomkrukor .. där står ett fat med mat ..
JAG matar dom med krossade hampafrön och skalade solrosfrön .. allt för mig själv köpt på hälsokosten  .. man tager vad som finns som jag vet att dom små  liven kan äta .. jag äter hampan ..
på yoghurten ibland bra proteiner i dom .. lite nötaktig smak

I går var det en sväng till Ica och hämtade några toppar som jag beställt .. men frågan är vilken jag ska ha till lördag .. allt i lila .. köpt byxorna lila och rosa tidigare  .. tror det blir lila byxor och den lila toppen med fjärilen på ..

Där syns fjärilen lite mera ...

är man som jag lite fågeltokig .. tar man kort även om dom vänder baken till  ..
på väg till Ica  ...

KOM HEM .. tog hissen  .. fast jag bor på plan 2 .. men från innergården blir det 3 våningar ..
PÅ kvällen var himlen alldeles röd.. men bara en kort stund.. innan solen var borta helt bakom husen  ..  kan inte säga god natt nu ..
GOD FÖRMIDDAG är det .. ska prova och se .. vad det blir för kläder i morgon .. så om det blir en kavaj eller vanliga jackan  ..
BAKEN efter mitt äventyr i måndags är bättre men inte bra .. det skulle ju ta 7 - 10 dagar innan  dom släppte .. nu behöver jag inte ta Alvedon .. så det är  ok som det är .. lite sitta på sne är det .. men bara lite
Och ÖGONEN .. det verkar som dom nya dropparna fungerar bra ..
HA EN BRA HELG .. HEJ SVEJS ...
kameran laddad tills i morgon

2 kommentarer:

  1. Du blir säkert fin vad du en tar................

    SvaraRadera
  2. TACK.. Jag är ju inte nån klädsnobb precis.. och inte ute så mycket på galej .. NÄSTAN alldrig
    MEn ibland måste man unna sig något.. och Hjalmar.. gilalr jag ..

    SvaraRadera