söndag 5 april 2015

PÅSKDAGEN

I dag har det snöat lite ..
Jo det är sant  ..
APRILVÄDER 
Inte alls ovanligt med som jag kallat det  BAKSLAG i vädret..
Så här såg det ut för en stund sedan
 
NU skiner solen men det är ganska så molnigt och grådisigt..
I går hade jag dotter o måg här på mat .. så trevligt det var ..
NU blev det fel bild.. det här är fikat efter maten
Tulpanerna fick jag av dottern ...
Bordet är dukat ...
JAG bjöd på en god  paj med potatis och ansjovis..
OCH denna bukett kom med bud .. från vännen som är i Finspång över påsken ...
Apelsinchokladkaka som jag bakade på morgonen i går.. innan gästerna kom ..
och innan pajen åkte in i ugnen 
SÅ min hobby .. att virka kattmöss .. som jag skänker till 5 olika katthem ..
Här är det röda .. brukar ta en färg i taget ..
virka 10 .. så byter jag .. ibland blandar jag hej vilt..
HÄR är det 50 i lagerlådan ..
 
NU ska ni ha en bra fortsatt påsk ..
HEJ SVEJS go vänner
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar