söndag 3 maj 2015

Söndag

HEJsan ..............

ETT gubbmoln med rufsigt hår och en lipning ser det ut som ..

Ett par dåliga måsbilder.. Står på balkongen denna söndagsförmiddag ..
DEN spatserade runt där vid nästa port och plockade i sig något ..
Men fåglar dom flyger och det gjorde denna också

OCH se då hant inte zoomen med.. ..

SEDAN for den runt lite på den blå och molniga himlen
Jag har haft lite dåliga dagar .. REGN .. BLÅST .. mulet om vartannat ..
då är JAG och FIBRON OSAMS ..  Så då är det lite stillestånd på allt ..

LITE nya kattmöss har det blivit .. nu är det bomull  som jag virkar i ...
lite mera hårdvirkat är det  .. men har en del fina färger att virka av ...

Så planterat om några blommor .. som ska ut på balkongen ..
bara vädret blir lite varmare på nätterna

tom ............... nästan  

OCH planterad .. Fuchsia   .........        2 häng och en vanlig  
HA DET SÅ BRA  .. mitt huvud är inte riktigt med i dag  ..  så ................
INTE dagen efter  .. har aldrig tagit en droppe i hela mitt 70-åriga liv
DET är fibromyalgins och vädrets fel

 ........... JAG säger HEJ SVEJS ..................

2 kommentarer:

  1. Ja nu blir det härligt på balkonger och i rabatter

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA det ska det bli .. I dag blev det en skön.. delvis blåsig cykeltur med avbrott hos mina vänner Karin o Lasse sedan hemåt igen .. två timamr var jag borta.. kanske nya bilder i morgon .. delvis från ANNA LINDS plats här i Nyköping

      Radera