söndag 31 maj 2015

MORS DAG

TACK mina döttrar


TACK för tretvligt besök  .. med jobb och allt har ni fullt upp .. men ett besök
till lilla mamma det fixade ni .. TACK
EN jättefin buket jag fick av min ena dotter på FACEBOOK ...
passar bra till en som virkar massor av kattmöss
OCH en fin levande bukett från min andra dotter Lena
Lite nyttigt godis från Anita .. MUMSIGT
Så blev det dags att åka hem ..
Hej då för denna gången ..
LENA fick inte smaka av den goda kakan .. för hon fastade .. sista dagen i dag .. så nu ska det trapaps upp innan hon kan äta som vanligt igen ..
Här är 90 kattmöss som jag virkat senare tiden
MEN det har blivit nästan 20 till sista veckan .. ALLA dessa ska till olika katthem
då jag skänker kattmössen dit till 5 olika hem
NU ligger dom där i väntan på att stoppas och sedansändas iväg ..
5 st i bomull .. stoppade ..
 
 
Så därför fick jag den fina bilden av Anita på FACEBOOK i morse ..
HEJ SVEJS för i dag
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar