onsdag 26 augusti 2015

FIKA vid bänken

HADE tur med vädret .................

REGNET kom vid 17-tiden  .........
Först  strul vid datorn .. skulle prata med en tjej via SKYPE ..........
INGET LJUD  ..

VAD nu då .. jag hade ju flyttat om allt då jag satte upp hörnbordet .. HAR jag satt kablarna fel  .. nej .. tydligen har högtalaren lagt av ..
FATTAR NOLL ..
SÅ försökte jag få LJUD via DATASKÄRMEN .. får inte till det  .. SÅ jag får RINGA min trevliga DATA-KILLE BERT .. men inte gjort det än  ..
 Så var städtjejen  här  .. Så fixa i ordning fika  .. för det var fika-bjudning av mig vid bänken ... JAG får mins små ryck ibland  ..

PACKAT o KLART  ......

UPPDUKAT .. jag väntar  ...

DÄR kom MATTE och SIXTEN  .. så fint han sitter där när dom går över gatan  ..
som är där .....

SPANING på en fågel ...

DÄR är den  ..

Så efter en stund blev det vila och putsning i mattes knä   ..

DOM är på väg nu  .. såg tre olika stora sträck från köksfönstret i går fm ..
när städtjejen var där  ..

TREVLIGT besök denna fm från balkongen ..

Och en ringduva var också där ..

Liksom denna enbenta SKATA  .. om den nu är enbent .. men det ser ut så ..
KAN vara att den håller upp det  .. men ser misstänkt ut  ...

DAGENS första kort  .. räknade till minst tio fåglar då  .. i björken utanför  .. 
men dom satt några i toppen och ett gäng lite längre ner .. fick inte med alla ..

Då var det soligt o fint .. blåste en del .. NU är det ganska så molnigt ...
HEJ SVEJS  .. för i dag ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar