lördag 1 augusti 2015

AUGUSTI ...

JA ha då var det ny månad igen då ..

BALKONGBLOMMOR ............

OCH NU  T R O R jag att jag hittat min Canon Kamera .. ska ju få ta ut en ny på försäkringen .. men måste vänta till måndag eller tisdag  då det ska komma ett brev med uppgifter som ELGIGANTEN ska ha ..

DEN här vill jag ha .. kanske att jag får lägga till nån 100-dralapp .. eller två  ..
men det gör jag gärna  .. för att få den som jag vill ha  ..
NU slipper jag .. eller då .. när jag får hem denna ..  ta kort med mobilen ...
JAG bara V Ä N T A R  .. på att få komma till Elgiganten och hämta ut den

SOL och moln i dag  .. 22 grader på solsidan och 15 på skuggsidan ..

INTE blir det bra med mobilen .. men det blev lite sol i går em ...

HA EN BRA HELG  ..
HEJ SVEJS ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar