torsdag 13 augusti 2015

PROMENAD

PÅ en timme blev det ..

DET blev en bra bild i mitt tycke...

RÖNNARNA är fina nu  ..

Utanför en villaträdgård ..

Även VISSET  är fint ..

TOG en väg över en kulle  .. det var en stig till höger då ..
där jag satt på en bänk ..

SÅ kom jag ner genom skogen där .. till vägen där bussen åker ..
MAN anar husen där borta ..  ..  tvärs över området emot där jag bor.. ..

SÅ kom jag fram .. nästan hemma .. satt och pratade på  en bänk där vi brukar sitta
ibland o prata vännerna från grannhuset ..
BARA tar ett kort rakt upp mot denna torra tall eller var det ett lärkträd .. 
TORR VAR DEN I ALLA FALL ..

DETTA kort tog jag på förmiddagen  .. skuggan där ..  lekparken ..
NU får det vara bra för i dag     
............   HEJ SVEJS  ..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar