fredag 28 augusti 2015

Fredag 28/8

HEJSAN denna soliga men blåsiga fredag  .........

 VAD ska jag börja med  .. JO att HÖGTALAREN som jag inte fick LJUD i  .. det är fixat med HJÄLP av min TREVLIGA KILLE DATA-BERT .. HELT SJUKT var det .. det satt ju i fel uttag .. FATTADE HELT NOLL DÄR INNAN .. trodde det satt rätt ..
......    men NEJ .. nej .. det gjorde den ju inte alls  ........

SÅ NU FUNGERAR allt som det ska ...

FORTFARANDE fint på balkongen ...

NU virkas det KATTGRISAR .. ska vara några till INNAN JULSÄNDNINGEN ..

UNDRAR .. det var en knäckebröd  som bara var en bit av .. UNDRAR hur det blev så .. öppnade ett nytt paket .. det var så då ..  .. KLAGA på det .. nej det struntar jag i  ...

Fiskmatning och kollade på dom lite extra som jag gör ibland  .. DÅ fick jag se  KNOPP i men FREDSKALLA   som heter Spathiphyllum när det är som akvarieväxt   .. där används alltid det latinska namnen .. SÅLT många  på tiden i butiken .. har en stor hemma i rummet som blommar då och då .. Men det finns olika varianter av dessa  .. som med alla växter 

Krukväxt som är ganska många år ...

AVSLUTAR med morgonens väderbild
HEJ SVEJS ........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar