måndag 10 augusti 2015

NY vecka

Måndag i dag ........
 
Bloggade i går på Icakuriren  .. så brukar jag kopiera över till denna sida ..
MEN se det försvann .. gör så ibland .. för inget autospar där nej  nej ..
SÅ då ska jag testa tvärtom i dag  .. FÖR det tar en stund att blogga ..
Bilder som ska beskäras dit .. det behövs inte här .. MEN testade en gång förut .. då fick jag lägga in bilderna separat efteråt .. den tar texten .. men inte bilderna .. ÄNDÅ lättare ..
 
JA JA så det kan gå ibland .. GILLAR autospar  .. då missar man inte något ...
 DÅ BÖRJAR JAG OM DÅ  .. eller hur ska jag säga .. JAG bloggar  ..
 
MÅNDAG  .. i går var det söndag  .. STRÅLANDE SOL ...........

JAG  tar dagens väderbild ..
SÅ en kråka på innergården .. NU kan jag fota fåglarna bättre ..
NYA KAMERARAN har bättre zoom ..
SÖNDAGEN  .. då var brandkåren där  borta vid svängen  .. TUR ATT INGEN STÖRRE SKADA VAR SKEDD  .. för dom var inte där lång stund .. men upp med stegen .. såg inte vilken  våning det var  ..
Först åkte den ena bilen
SÅ åkte dom andra
SÖNDAG MORGON ..
någon hade roat sig med att vända två av dom tunga borden uppochner
OCH  nu kan jag zooma  mycket bättre ..
Skogsdungen  på innergården .. MYSIGT med en hel del träd 
SER ut nu som jag bor i en björkskog ..
LEKT lite med kameran ..
krassen på balkongen
NU har jag börjat virka lite GRISAR
KATTLEKSAKER  
 för det kommer ju en JUL och dom måste ju få lite julsaker dom också ..
 NU blev det inte som jag tänkt .. för i går skrev jag inte så där .. men nu blev det så här
 HA EN BRA DAG
HEJ SVEJS ..
 att sitta och blogga tar krafen ur mina axlar .. därför blir det inte mera nu ..
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar