onsdag 7 oktober 2015

Blåsig onsdag .


OCH hösten är här ..

BLEV faktiskt lite rädd i dag   ................
MEN det gick över fort .. tack och lov för det  ........
FÖR att se detta en bit utanför  gör en orolig ..
Övning .. men det visste jag inte just då ..

Zoomade in och såg skylten  .. DÅ släppte det obehagliga  ..
FÖR bränder är det mest obehagliga som finns ..
OCH  vet .. min dotter råkade ut för brand i sitt hus för många år sedan ..

SER dramatiskt ut  ..

Högt över taket .. 6 våningar  .. UTSIKTEN hade jag velat se ..
TACK och lov för övningar  .. då kan man känna sig trygg .. men det har hänt att det inte varit övningar .. då ett par portar bort ..
DÅ får man läsa i tidningen  att någon glömt en kastrull eller så

Vackra moln  .. denna onsdag ..
 
Träffade SIXTEN i går tisdag  .. undrar vad han ser där nere

MIN matkasse var intressant ..

OCH mattes vantar  ..
VI pratade en stund innan jag traskade den sista biten hem .. förbi där det var brandövning i dag onsdag  ..
HA DET SÅ BRA .. nu ska jag grädda kakorna jag fixade degar till i går ..
HEJ SVEJS ............


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar