fredag 30 oktober 2015

FREDAG

Men trodde det var lördag
FÖR lördagskrysset kom i dag .. men vad nu då tänkte jag .. JA ja  .. det är ju helg i morgon
KOM på det ganska så snart .. ALLA HELGONS DAG ..
MED ANDRA ORD  RÖD DAG i almanackan ..

HAR HAFT SYSTERBESÖK i dag .. så trevligt så  
MEN brödet är uppätet ..
HUNDEN THEO 4 månader var med .. 
Syster med sambo 
Klart hon skulle titta ner och han tittade ut .. 
 BENET fick han av mig .. men just där kollar han vad matte gör ..
FIN blombukett jag fick i lördags på festen .. i dag ansade jag bort det fula
men lika fin för det ... 
FINA färger på torsdagspromenaden ..
Mössan till KARIN är klar

HANDLADE lite i går..Dusch-GELEN   bjöd apoteket HJÄRTAT på som 70-årspresent 
DET var ju trevligt .. fiskmat och benet till hunden köpte jag för ett presentkort jag fick av en gratulant  på kalaset .. passade ju bra nu ..
I DAG är det grått och mulet ute
HEJ SVEJS GO VÄNNER ..

 

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott. Jag trodde jag skulle komma ihåg den, men ack ack, men bättre sent än aldrig hoppas jag.
    Att ni hade trevligt utgår jag ifrån. Det var en rolig och fin vedtrave och en fin hund Theo. Ser ut att trivas bra.
    Hjärtat är generösa jag fick också presenter därifrån när jag fyllde. Fast kommer inte ihåg nu vad det var.
    Jag sitter nog hellre, har en specialstol och fler maskiner så det blir jobbigare för ryggen att "springa" fram och tillbaka. Men bra blir jag aldrig det har jag vetat om i 24 år Men man vänjer sig på något konstigt sätt vid allt.
    Men du ska ha tack för din omtanke.
    Idag är här strålande sol med klarblå himmel och lite varmare igen och blåsigt så där lita lagom.

    Du ska ha det så bra nu så hörs vi igen

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. SANT .. man vänjer sig.. har haft min FIBROMYALGI snart i 30 år .. värk .. trött när vädret är dåligt .. kan inte göra allt jag vill:: HA DET SÅ BRA DU KAN ..

      Radera