fredag 2 oktober 2015

SOLIG FREDAG


OCH månen har inte lagt sig än

Klockan 08.52  tog jag detta .. nyss uppstigen då ..

DÄR över björken syns den .. denna soliga morgon .. 12 grader  .. och en del blåst  ..

OCH just när jag var på väg till balkongen var det morgonens triss-skrap ..   
Jag skulle bli glad för 50.000 .. men samtidigt .. 
LITE besviken att det inte blir mera när man är där i studion .. 
ville jag nog ha lite mera när jag ändå har  möjligheter att få det .. ..

JAG gilla hösten  .. på sitt sätt  ..  alla fina färger  ..

FINT inne också ..

Det är många blommor i mina fönster  .. ljungen lyser utanför på balkongen

I går kväll var himlen så röd så röd  ..

18,43 var klockan då  .. PRATA om att himlen brinner  ..

DET var arbete i eller vid lekparken i går .. det blev en asfalterad liten gångväg där .. 
genom hela dungen  .. det blir så vått där när det regnar .. 
och så många barnvagnar som går där ..

Fullt upp med att fixat till det  ..

KOM med posten i går .. TACK för att jag hade virkat lite kattmöss och bollar till en tjej  .. 
hon betalade för dom .. men blev så glad när katterna blev så glada för leksakerna  ..

HON hade beställt i grön .. grisen blev en bonus  ..

HEJ SVEJS för i dag ..........
Och en höstbild från den 5 oktober förra året


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar