tisdag 6 oktober 2015

Kyligt ute

NU börjar en kallare tid ..



DEN KALLAS VINTER 
MEN ändå trevlig ibland när man ser detta en kall vinterdag
i NYKÖPINGS ÅN ..
EN dag i MAJ  ...
OCH en dag i OKTOBER 
Men undrar vad trädet heter 
FINNS MASSOR utanför FK här i Nyköping
 
 TVÅ skator som bråkade utanför balkongen denna tisdagsmorgon  ..
Men om detta var samma  .. vet jag inte .. det är på framsidan genom mina trista fönster

NU ska det bakas kakor .. dels ska jag ha med några till en försäljning på lördag ..
till fikat då ..  Så ska det bli mera kakor .. 
till min 70-årsdag senare denna månad  ..
MED min Fibromyalgi   måste jag ta lite då och då  ..
KANSKE att jag gör några degar .. som kan vila i kylen ..
SÅ kan jag grädda när det passar .. och jag känner för det ..
HEJ SVEJS
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar