torsdag 22 oktober 2015

VAD ska ske nu ????

 I morgon fredag passerar jag 70-Sträcket
PÅ väg till ICA .. några portar från min är detta  ..
OM det är så på ALLA ICA-butiker eller inte  .. vet jag ej ... 
MEN CURA-apoteket   här  .. har  bytt till APOTEKET HJÄRTAT
BRA för mig tycker jag för då kan jag handla apoteksvaror .. när jag handlar mat 
SOM det var med Cura .. samma folk  samma öppettider .. bara namnet är ändra .. 
kanske  en del varor blir annat  ..
DET blir nog bra  ..
 HAN bara var där när jag nästan var hemma
 KOLSVART är denna kisse .. 
 
DAGENS TIDNING SN .. 
Så min nya .. en present från SÖRMLANDSBYGDEN  .. fick ett grattiskort
för ett par veckor.. sände in det .. I DAG kom första exemplaret .. 
 LÄSTE den mycket förr när jag var gift .. men det är många år  sedan ..
Sett den ibland och bläddrat i den .. en bra tidning ..
HAR lite att stå i inför lördagens kalas .. det blir i en lokal i nästa port
Fick nycklarna redan i går .. så jag var ner med några kassar 
när jag gick till Ica .. 
Och i morgon  .. risk för en del telefonsamtal  .. 
för det är då min dag är
Men firar det på lördag
HA DET SÅ BRA
... HEJ SVEJS ...


 
 

2 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS på 70 års dagen Margareta. Kram Anita & Revis

    SvaraRadera