lördag 3 oktober 2015

Solig höstlördag

 Dagen började tidigt  .. för mig  .. redan klockan 08,00
DÅ klev jag ur sängen .. legat vaken en stund
SÅG att det var lite disgigt ute  ..
MEN när jag gick upp tog jag kortet från balkongen  ..
För mina köksfönster är grådaskiga .. inte mitt fel .. nån konstig hinna där .. 
klagade på det när jag flyttade in ..
MEN jag får ha det så tills det blir fönsterbyte nån gång när det blir reparationer  ..
 Framsidan 09,38  skuggor och höstlöv ..
 OCH månen är uppe denna morgon också  .. innergården  ..
HÖST på innergården och den nylagda   asfalterade gångvägen .. egentligen undrar jag varför den  kom till  .. kan vara frö att det blir lite "sjö" där när det regnar .. och många går där
liksom korsar dungen från gångvägen till lekparken  ..
MÅNGA BARN brukar det vara där dagligen  




DETTA får jag på FACEBOOK   .... trevligt JAG gillar citat och ordstäv av olika slag  ..
HEJ SVEJS ..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar