onsdag 12 oktober 2016

HEJ SVEJS

I röran eller vad ska jag säga
RÖRIGT i HJÄRNKONTORET har det varit 

DETTA med att installera BANK ID mm   är inte det lättaste
MEN men fick till det till sist
Så testade jag
SWISSADE  pengar som test  .. DET fungerade
MEN att komma in på ICABANKEN via mobilen
ICKE sa NICKE
Men  vad är felet
DET KOM JAG PÅ I DAG
 när jag hade FÅTT IN BANK ID för andra gången
TOG BORT DET I GÅR KVÄLL
MEN NU FUNGERAR ALLT
ICA HANDLA och ICA BANKEN två olika appar
JA JA
 .. SÅ är det  ..
 I går klipptes det gräsmattor runt på INNERGÅRDEN
DEN for förbi på gatan vid köksfönstret i går
NÄR den for åt andra hållet  .. tyckte jag det var en bekant 
SÅ  oj den kom åter med fart  .. SÅG ut som personen hämtat en kompis

3 pepparkaksgrisar blev det i går 
Så blev det 2 röda grisar och 3 kattmöss i ett melerat garn
2  kom till i går kväll framför tv-n och 1 i dag
DOM röda kom till i går på dan
FY attan för dagens väder
MEN fått lite fixat här hemma 
DISKADE en maskin och tvättade en maskin
OCH så har jag mumsat i mig ett av ÅKERÖ äpplena
DOM är ju så toppengoda
DOM som jag köpte  ..  eller ropade in i lördags på auktionen i Malmköping
Men det är blandat i denna korgen .. några andra i botten
MEN ÅKERÖ äpplen  .. WOW säger jag bara om detta äpple
SÅ GOTT   .. så gott  .. så gott 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar