lördag 22 oktober 2016

REGN regn

FY attan vad det har regnat 
denna lördagsmorgon och bara 3 grader är det  
BUUUUUURR
OCH jag sov länge i dag

Men inte alls roligt 
JAG som ska
HANDLA
dag 
FÖR i morgon ska 
JAG
BJUDA
mina barn på
MIDDAG
 FÖDELSEDAG har jag då
Men regnet 
INTE alls trevligt
OCH två dagar varit nere på stan
SÅ kroppen är trött
FÖR SE
det man inte har
I huvudet
FÅR MAN 
ha
FÖTTERNA 
SÄGS 
DET
ÅRETS  eller periodens första  TULPANER tog jag hem från TORGET i går
Tog o tog  fick betala dom
OCH dessa tre små  ..  + tre till som min dotter fick
Batteribyte blev det där
ELLER
DET pep i går em så  jag bytte senare då
och inte tagit på dom än  
GÖR det när jag går ut
eller om det är något viktigt jag ska lyssna på
NU ramlar björklöven 
DETTA tog jag utanför hos Karin i torsdags
då jag fick fika där och lämnade en massa tidningar
OCH så pratade vi en lång stund då
INNAN jag skulle gå
DÅ tänkte jag ta en tvärs-övers-väg över järnvägen
GICK en omväg för att se lite annat av stan ..
DÄR var stopp
Inte hade jag kommit i håg det
Läste om det då .. för länge sedan

I går blev det fika hos fd grannen
MUMS så gott det var
Var ju på stan i går också  .. FREDAG 
JAG var även till min dotter då
FÖR hon eller mannen ska hämta varsin BRANDSLÄCKARE åt oss
som försäkringsbolaget delar ut till sina kunder
OCH dom får man hämta i dag eller i morgon
DET har varit olika platser där dom delat ut dessa  släckare
 
 
 JAG har en  .. men den har jag betalat dyrt för
Men då när den mannen var här ..
så kände jag att det var bra att ha en
MEN får man en så ska man väl ta emot den
HEJ SVEJS FÖR NU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar