torsdag 13 oktober 2016

Ruggig torsdag

Jag tog bussen
TILL CITY GROSS
och se JAG SLAPP gå hela den LÅNGA vägen över PARKERINGEN
FÖR det är snart en NY busshållplats klart borta vid RUSTA 
DET kommer att bli toppen toppen
MEN så fick jag gå till den gamla påfarten
MEN det var väl ok  .. om det inte varit så ruggigt väder
8 + grader  SNÅLBLÅST  men bara lite 
Men ändå ruggigt 
1½ timme tog dagens tur med bussen  dit och hem

DAGENS SN  ..
 och vädret från sovrummet i dag med alla fina höstfärger
Så efter en stunds viloläge på datorn  .. då var denna sötnos där i dag
Väntar på bussen 
Väntar på bussen   på andra sidan vägen 
DETTA är NER mot stan  jag ska åt andra hållet i dag
JA ja  så var det  .. men mina LJUS var inte hemma
MEN köpte en god rund Surdegslimpa
SÅ det blev en smörgås och fika när jag var hemma
HEJ SVEJS för i dag
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar