måndag 17 april 2017

Annandagen

En vanlig söndag .. som är måndag i dag
Annandag påsk är det .. sol och skugga från balkongen

 I dag börjar jag med att kopiera från Facebook
DÄR jag skrev detta och lade upp denna bild
OCH här kommer dagens tulpanbild
Satte ner vasen på golvet  .. då slapp jag böckerna bakom 
Ett herrans liv var det utanför
EN massa måsar och kajor som var osams om något
ELLE så var det någon som kastat mat  .. men såg ingen
EN av dom kom och satte sig på lyktstolpen utanför balkongen
Åter en grej från Facebook
Brukar kolla och spara ibland
Så dagens väder vid 9-tiden då jag nyss var uppstigen
NU mycket mera moln
 runt 5 grader
VAR uppe på toa i natt vid 4-tiden 
Buuuuuuuuuuuuuurr
DÅ var det minus 7 grader
TUR jag hade satt skydd över mina balkongblommor
ÄVEN om dom tål en del frost
Fint var det i går
HEJ SVEJS från en lite slö madam

Margareta Endals foto.
                                 HELT slö var jag inte i går .. virkade två då och några dagen innan ..  FÅR ingen ordning på texten nu så här på slutet .. DET får vara orkar inte strula mera nu  .. hej då  .. den går inte att centrera som jag vill  .. HEJ SVEJS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar