lördag 15 april 2017

PÅSKAFTON

I SNÖ
NU är det tö
GLAD PÅSK alla trevliga vänner 
DOM flesta tror jag ej jag känner

 MIN fina TRISS-TULPAN
 
SOM jag såg i denna bukett  .. och då fick den en egen vas
VAKNADE till detta denna påskaftons morgon
framsidan
OCH innergården = baksidan
MIN cykel denna påskafton  .. jo det är sant
 En av dessa fina tulpaner i den fina buketten
                                                       EN rosa Bellis på balkongen
 Dagens fågelbild denna påskafton
BAKADE en Hälsolimpa i går
DÅ när jag skar en skiva .. så ramlade den sönder 
Blä sa jag då .. men smaken var god  .. även om det är lite för mycket frö och nötter
i min smak
I dag gick det bra att ta en fin frukostskiva
FÅ se hur magen mår i morgon
MED så mycket frö och nötter
Här är receptet om någon vill testa
SNÖADE hela dagen i går
I dag FINT SOLIGT VÄDER
Med bara några +grader .. men solen värmer lite


GLAD PÅSK då alla vänner

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar