tisdag 4 april 2017

April

JA det blev det när jag var borta
VARIT på en 3-dagars resa till TYSKLAND
kom hem sent söndag kväll
SÅ i går var LILLA JAG VÄLDIGT väldigt trött
Piggare i dag men känner fortfarande av allt 
NÅGRA få bilder ska ni få
FÖR det händer lite annat i dag
RESAN gick i regnets och dimmans tecken genom hela den första delen av resan till DANMARKsfäjan skulle stigas på
PÅ väg ombord


Frukostfikat blev i bussen .. för då var himlens alla portar öppna
 Framme på den DANSKA sidan snart
VI åkte strandvägen en bit
SÅG många fina hus i byarna vi for igenom
Så ett stopp .. för vår trevliga chaufför måste ta sina pausar
 där blev det bara rast 
Så den fina bron
Så en bit kvar till nästa färga
Lisbeth  måste kolla in så det blir klart för att köra fram och sedan ombord på fäjan
Så snart ¨på den TYSKA sidan
OJ boj där ville man bara kasta sig ner och somna sött
Hotellet
 NY dag och nya äventyr
DEN största sprit .. godis .. butik jag sett
JAG var nog den enda och vännen som inte handlade 
JO godis blev det .. och vännen köpte cigg till sin dotter
Så en fin väg genom bygden en bit
DÅ hamnade vi vid den längsta sandstrand jag sett
Piren var hur lång som helst 
Så vände vi och åkte till KARLS
 

FORTSÄTTNING FÖLJER








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar