fredag 21 april 2017

FREDAG

MED BLÅST och väntan
INGET är som väntans tider .. sa man för .. kanske säger man så i dag också 
Hör inte det så ofta 
MEN så är det i dag
VÄNTA
VÄNTA
VÄNTA
Ja ja -- gick upp klockan 08,00  .. nja mobilen ringde KVART i ÅTTA
FÖR MELLAN 08,00 - 16,00 så kan dom komma
VENTIL-RENSAR-GUBBARNA
JAG är ju lite larvig  så jag vill vara hemma då
MEN har lite att pyssla med så dagen den kommer nog att gå .. som vanligt
DETTA är klart 
men har en omgång till SOM SKA planteras om
Så det ska jag pyssla med .. nån gång när lusten kommer
JUST NU är den borta
FÖR att vakna så här tidigt  .. inte min grej
OCH av en ringklocka .. eller som nu MOBILEN som jag satte på ringning
BLÄ för att inte kunna vakna som jag vill i min egen takt
MEN BOR MAN SÅ HÄR 
FÅR MAN VÄL STÅ UT MED LITE olägenhet ibland 
Vädret är BLÅSIGT och molnigt
Runt 9 grader och 14 på solsidan
07.55
08.54
EN skata som drack vatten  såg jag .. men fy för alla cigarettfimpar som folk kastar
EN skata till en en timme senare i rundeln
I dag var det Sverigekrysset  SOM jag löste galant
och så dom NYA minikryssen
1963 då möttes Beatles och Rolling Stones för första gången
DENNA omgång med kryss har olika ämnen som tema
Dagens datum men ett år för länge sedan
TREVLIGT är det
 JA ja .. då är det bara att vänta på Gubbarna
och jag gör som jag känner för med pysslandet
JUST nu är in mitt huvud riktigt med och har inte varit det heller denna fm morgon
HEJ SVEJS men det blir nog bra .. det brukar det bli
HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar