lördag 29 april 2017

Lördag i dag 29/4

I morgon är det VALBORG
MEN den ser ut att bli kylig
I GÅR blev det en stadstur med STRUL
Lagning pågår
JAG var på väg hemåt .. skulle ta bussen .. men tji fick jag  
DEN kom inte fram denna vanliga vägen
och gick inte alls just då
BLÄ BLÄ
Så jag gick till  ICA KRONHALLEN 
ISTÄLLET för bussen till ICA MAXI
så en tur hemåt genom staden  blev det
2½ timme tog det innan jag var hemma
sista biten den var trög och en kasse med lite mat i bar jag
FY ATTAN vad min höft var ond nu
  Äntligen var jag hemma  .. bara släpper av påsarna
SÅ in i fåtöljen och vilar mig innan lite mat
Lite bilder jag tog på min väg
utan text
Där var jag och fick hjälp med mina glasögon  .. en av anledningarna till stads-besöket
ENA skalmen höll på att ramla av och så var ögondropparna slut
MEN här kör dom fortare än vad skylten säger
NÄSTAN så jag ångrade att jag inte tog cykeln  .. men tyckte det var lite för kallt
 
HA NU EN BRA VALBORG
 OCH GRATTIS VÅR KUNG
HEJ SVEJS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar