tisdag 21 november 2017

2017-11-21 .. Snö bara lite

JA ha -- då kom snön hit också
Dagens snöbild  .. snöat lite i natt  -1,9 grader är det ute
VAD gör jag 
VIRKAR ..  syr haklappar .. fixar halsband .. virkade
Lite prov .. på virkade halsband .. glittertråd är det på den rosa 
Virkat med  pärlor .. som skulle vara en liten dekorationsslinga .. men plockade sönder den
DET blev inte så tokigt
Så bara en dekoration
Sydde två i går ..  en här
Dom rosa virkade jag i går  .. dom andra nån annan kväll .. eller två kvällar
Tar några då och då  .. bra jobb framför tv-apparaten
SÅ har jag bakat en banankaka

Så det har blivit kaka och kaffe några dagar nu .. skulle bjuda grannen men
HON hade ont i munnen och skulle till tandläkaren  Fy attan
HEJ hej  .. den var på datorn när jag öppnade i går .. LITE söt tycker jag
UNDRAR om jag ska gå till ICA i dag 
Behöver det .. och till Zobutiken
BLÄ fått BRUNA ALGER i akvariet
Så nu är det mörkläggning där på dagarna .. så får det vara tänt en stund på kvällen
DET är ju lite annat lyse i detta och kanske tänt ett par timmar för länge på dygnet
JA ja .. då blir det algmedel men inga fiskar i dag som jag tänkt mig
MEN fint är det annars .. och fiskarna dom mår bra  ..
KAN vara i dag men det var i går
DÅ får det vara bra för i dag
HEJ SVEJS
Från ett lite vintrigt Nyköping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar