lördag 28 mars 2020

2020-03-28 LÖRDAG

Hejsan .. 
Vaken lite tidigare  än vanligt men inte så tidigt som ett par dagar förut
SOMMAR SOMMAR SOMMAR
Vi börjar med att flytta fram alla klockarna en timme
Sedan bara att vänta och se om det blir nån sommar 
och hur den blir
Väder med skuggor över innergården .. 07,24
09,45 var jag ute på balkongen då satt det två måsar på taket 
DEN ena flög .. och lyckades få ett bra kort just då
5 portar  från min  och på våning 7
.. så högt är huset    .. 10,52 och skuggor

Så lite tråkigt  .. i natt brann en bil  .. IGEN .. 
vid 22,45 .. men då hade jag redan somnat ..
LA mig tidigt  .. lika bra det .. för jag  hade nog inte kunnat somna 
om jag sett det .. för då hade jag blivit så sur och tvär
ATT FOLK INTE KAN LÅTA SAKER OCH TING FÅ VARA IFRED
Skuggan borta .. men det är solen också .. en stund i alla fall  .. 11,36
FÖR nu ser himlen ut så här

DEN satt kvar en stund efter att kompisen flugit
Var rädda om varandra
Denna var i en tidning för ett tag sedan
Tycker den är så fin ..

HA det så gott
DET blir inga
VÅFFLOR 
Vännen tyckte vi skulle spara det  till en annan dag
Vi måste ju vara försiktiga
Han är ju i riskzonen 
 och det är väl jag också
77 är han och har flera sjukdomar
ASTMA och CANCER
75 blir jag och har min fibromyalgi 
SÅ vi tar det lugnt
FÅ se om jag fixar några till mig själv
Pannkaka eller våfflor 
Nästan s amma men våfflor är godare
HA DET GO VÄNNER 
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar