söndag 29 mars 2020

2020-03-29 Söndag

Hallå vänner er jag känner och alla andra som kollar min sida
Ja ha .. då är det det där med att flytta fram alla klockorna
Vilket jobb ..  
 Hälften av alla mina olika klockar
Arv och sänglampor .. vinst den bruna
Den här glömde jag i går kväll .. men kom på den när det blev läggdags
Den är i badrummet  .. varför en klocka där 
JO förut när jag hade badkar  .. låg jag i skumbad ibland
då var den bra att ha .. och det är det nu också 
DET blev lite våfflor i går  .. men utan vännen
MEN våfflor eller pannkaka
DÅ blev det våfflor i går .. LITEN sats
blev knappt 5 .. och 5 stod det  i en halv sats
Liten slöar-bild från i går kväll  just innan läggdags
 MIN lamp-urna har fått lyse  .. grunnat ett tag på hur 
TOG den slingan som som brukar vara vid hallspegeln vid jultiden
Ska se om jag hittar en annan med lite mindre  små lysdioder på
Lamp-urnan .. där hamnar alla trasiga lampor
BARA en kul grej 
 Vädret klockan 08.12 i morse  då var det -2  vid balkongen 
och 0-gradigt på solsidan
HA det go vänner

HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar