onsdag 8 februari 2017

HEJ

HEJ HEJ .. ja nu är jag här 
HAR haft en dålig period
INGET har hänt
ELLER har det det 
JO jag har varit sur
FIBRO-SUR
Städningen uteblev för att det var en annan tjej
Det gillar jag inte när jag mår så här
DET är inte lätt att veta för dom
I går såg det ut så här
MINUS 4 grader ungefär hela dagen
 I Dag mulet igen 
minus  nästan 4 grader

 DET går trögt även med detta 
en veckas jobb är det
22,00 i går kväll

SÅG månen redan vid 5-tiden men då var det lite för mycket moln som störde 
så senare vid 23-tiden var den  på andra sidan huset
Så då blev  det ett GODNATTKORT från balkongen
NU då
Fortfarande FIBRO-SUR
INNE i en dålig period
DET bara blir så ibland
HEJ SVEJS
DENNA bilden tog jag 2010
DÅ bodde jag nära ån .. där denna bänken är
tog å-vägen ibland hem från Karin 
NU  blir det inte lika ofta någon å-promenad
För långt att gå dit ..
HEJ DÅ

2 kommentarer:

  1. Hejsan !
    Du lider av din fibro och jag av Herberden, ,attans att vi inte kan vara befriade från krämpor på "ålderns höst". Mitt finns ingen bot för.

    Fina bilder, solen kommer fram idag med hos mig. I går var jag hemma hela dagen,
    bara ute till källsorteringen.

    Krya på dig !
    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Herberden .. aldrig hört talas om .. JA du .. nåt ska man ha .. men men får vara glad att man klarar sin vardag .. MEN nu en period har det varit jobbigt
    SKA läsa om dina bekymmer om jag hittar något att läsa om det ..
    VI får försöka må så gott det bara går KRAMISAR

    SvaraRadera