lördag 18 februari 2017

Kalaslördag

FIRAR äldsta barnbarnet
DET ska vi göra i dag
28 år
hemma hos hans mamma  min dotter ska vi vara
 GRATTIS FREDRIK
För övrigt är dagen  nyss påbörjad
OK frukosten är avklarad .. SN är läst
Korsordet är löst
och duschat  har jag gjort
 Så får vi se hur dagen avlöper
Ska gå och köpa en present 
SÅ hämtar min äldsta dotter mig vid 16,30och så far vi ut till SVALSTA
 där den andra dottern bor
HUR många vi blir .. det återstår att se
Så är jag väl hemma vid 20-tiden eller lite före 
för LENA  ska fodra hästen .. eller hästarna .. hon har kvällspasset
TROR dom turas om med att fodra hästarna .. dom som har sina hästar där 
DETTA är den förrförra hästen
HAR ingen bild på den ny som jag också tror är borta
DET ska jag kolla med henne i dag
MEN jag och hennes hästar .. vi är inte på samma nivå 
VAD gäller dessa stora fyrfota djur



 HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar