torsdag 9 februari 2017

NY dag

Samma trista väder i dag också
I går hände det saker
eller vad ska man säga
JO jag fick persiennerna lagade
 Jag ringde i måndags
I går ringde han och frågade om han kunde komma

OCH han kom och fixade båda fönstren
men bara ett var trasigt  .. men snörena var så dåliga så lika bra att byta allt

Så bra det blev
NU resten kvar  .. gardinen ska upp  .. den nya
och symaskinen  .. behövde jag inte använda .. hade för mig att det var en sak kvar 
att fixa på gardinen .. men så var det inte
Så ska alla blommorna fixas till  .. kastade två i går  men tog skott
Fönstertvätten .. inte kul .. men ska försöka  i dag 
annars får det vara en dag och gardinen också
 Fixade klart i akvariet .. så där är det fint och fullt med vatten nu
Det var tendens till sol i går   lite då och då
så på kvällen kom  månen fram  men lite molndis var det
DET kom lite snö  i helgen  .. och så var en skata där
och såg måsarna i går eller var det förrgår
Så dom vill nog snart bygga bo på taken här omkring
det har dom gjort alla åren jag bott här 
3½ nu har det blivit
VISAR en fin svan som jag tog i Oxelösund för nåt år sedan
HA DET
HEJ SVEJS för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar