måndag 27 februari 2017

NY vecka

Regn  .. disigt ..  + 2,2 grader
KAN det bli värre
JA
OM det kommer snö
 
 DAGENS väder .. klockan 09,00
      Alltid välkommen
Lite jobb  i går
NU saknas det 5  till 200
 
VAD gjorde jag i går mera 
JO 
JAG tvättade 
en maskin med lite tröjor
SENARE  min morgonrock i en egen maskin
Lagade lite mat
SOM räcker till fyra gånger
en åt jag i går
MIN egen vitkålsröra + lite bacon
Skulle vara köttfärs
MEN hade ingen lust att gå och handla
MULET var det i går och trött var sedan lördagens promenad
SÅ fick jag min resa bekräftat via mejl
SKA till ROSTOCK i tre dagar
SKA bli trevligt att få göra nåt med vännen
FÖR han ska med
Väggen på baksidan av badhuset  .. tog den vägen i lördags
Både snö och barmark sista biten av min skogspromenad
TOG den vägen hem från Ica då
DET händer inte så mycket
JAG är inne en hel del när vädret är dåligt
FIBROMYLAGI och jag och dåligt väder går liksom inte ihop
SÅ virkar gör jag en hel del
Löser lite korsord
Bloggar lite
Kollar runt på datorn
Facebook
SÅ en hel del tv-tittande
Kaffe och mat måste man ha
SÅ går mina dagar
HEJ SVEJS
från 
ett mulet grått
och 
trist
Nyköping
HEJ DÅ
          
 

1 kommentar: