fredag 17 februari 2017

REGN i dag

Aldrig får man vara riktigt glad
För det här med vädret det är ju bara så trist
Regn och mulet i dag och 3 grader
 Men glad att denna vän kommer troget varje morgon
MEN hur dags .. ja ja  ibland har jag varit vaken
så jag vet att den kommer vid 4-tiden 

FICK mig ett gott skratt förut
LADE upp denna bilden på Facebook
OCH skrev bara ordet ..  
 
PAJ
ha ha .. fick ett svar .. ser ut som en lampa
DET är en tjej och jag .. vi kan skoja om lite av varje
VISST är det en lampa
MEN den är paj
DET BLIXTRADE till när jag tände den i morse vid skrivbordet
MEN får glädja mig över denna bukett som har stått sig så fint en vecka snart
OCH denna som vännen sända via bud på
ALLA HJÄRTANS DAG
VÄDRET där  .. hur det är där i dag .. det är frågan
BESTÄLLDE en RESA till ROSTOCK i dag
 men om vi ska dit vet vet jag inte som  bilden visar


HITTADE lite bilder på nätet och tog bara en i högen .. som man säger
HAR inte fått några uppgifter mer än att vi ska åka den sista mars
BARA en annons i tidningen 
MEN åkt med detta bolag många många gånger
MEN nu när jag ringde var dom själva på semester
SÅ vi ska höras nästa vecka
SKA BLI TREVLIGT att få göra nåt annat  några dagar






 HEJ SVEJS för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar