torsdag 16 oktober 2014

Kylig morgon

NU börjar det vara kyliga mornar ..

6, 9 grader i morse .. men då ska ni veta att mina mornar börjar vid 08,30 ungefär ..
då har väl dom flesta varit uppe flera timmar .. och då är det säker ännu kyligare ..

I morse var det ganska så molnigt .. nu lite mera sol ..

7,4 grader nu kl, 10,25 ..     Sitter här och lyssnar på Maluo efter tio ..

Det började med MATS .. ELELR som jag ofta säger ICA-JERRY ..

NEj .. nu är det snurrigt .. Vad tusan heter han ..

GLADA HUDIKTEATERN .. var det som var i studion i dag ..

JAG OCH NAMN .. tappar det ofta .. speciellt när det är namn jag bara hör ibland ..
DET är lite av mitt FIBROMYALGI - PROBLEM ochså .. att jag tapapr ord ibland ..


Lite kattbilder på mina änglakatter ..


Tulpaner .. det blev en ros mitt i ..

DESSA PHOTOSCAPE-bilder är ärldre bilder.. tagna för länge sedan .. eller nån gång .. kollade bara runt lite i den mappen och tar lite där .. hade inga andra nya bilder i dag ..


SNART är det vinter .. oj detta är från när jag bodde på Kyrkogatan .. den natten hade det vräkt ner snö .. men det var lite innan .. då fick jag ta skotthjälp .. tror jag slipper det här..
för här är det tak över ..


Snart kommer våren åter .. då blåmesen bygger bo igen ..


En solig dag på väggen vid Kyrkogatan ..

DET får räcka för i dag ..

HEj svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar