söndag 26 oktober 2014

Söndag med sol och lite vemod

OCH NORMALTID .. är det nu .. Vintertid säger en del ..

OCH EN VEMODIG DAG ÄR DET I DAG ........ ♥ ♥

ETT är sedan min exman gick bort ..

MINA barns far och barnbarnens morfar .. Nyss fyllda 70 år var han ..

8 månader senare. . gick hans sambo bort .. också nyss fyllda 70 år

För 2 månader och 4 dagare sedan gick min mamma bort..

Mamma skulle fylla 90 år om 1 vecka nu .. den 2 november ..

För 2½ vecka sedan gick min ena bästa väninna bort .. 89 år

För drygt ett år sedan gick en av mina bästa husvagnsvänner bort .. Mannen gick bort 5 månader senare båda var 85 år vid sin bortgång ..

SÅ är det några andra bekanta som jag vet vika det är.. och kände ganska väl .. som också gått bort det senaset året ..

DRYGT 8 år sedan min älskade sambo gick bort .. efter våra nästan 26 år tillsammans .. det är nästan lika jobbigt i dag som då ..

NU får det räcka med SORG ett ett tag ..


TA VARA PÅ VARANDRA .. man vet inte vad som sker i livet ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar