tisdag 7 oktober 2014

Regn o mera regn

ÄR det just nu ....

Väntar på städninge om ett par timmar .. så jag har plockat undan lite .. det liksom ..
stämmer så bra att ta det då innan hon kommer...

OM DET BEHÖVS

Skrivaren fungerar .. men inte SCANNERN .. får ringa min data-kille

OM nån dag .. JUST nu lite annat ..

VISITKORT till en tjej .. klara .. ska bara skrivas ut om dom blir godtjända ..
hon ska kolla så det inte är några fel någonstans ..


SÅ ringde den andra .. TJEJEN som jag gör visitkort och PRESENTKORT till .. nu ville hon ha presentkort .. men se hon har bytt adress och verksamhet .. nu är det ansiktet som ska få behandling .. förut var det fötterna .. ok hon höll på med ansiktet lite vid sidan om .. nu blir det mest det


Först ska jag ha klart tofflorna till helgen då det blir försäljning i Malmköping i SBU:S regi .. den årliga höstförsäljningen där ..

Nästan klara är dessa .. så finns dom gråmelerade ..

I går fick jag åter se en blomma i denna .. tror det är nån variant av kroton ..
eller .. vet inte .. efter ett tag kommer det liksom en massa honungsdroppar
från dom där må "kulorna" ..

Kollar lite med ryggen mot tv-n .. tittar lite då o då på MALOU ..

SNART fika..

MEN fy attan vad det regnar i dag .. 9 grader ..

HEJ SVEJS ...

2 kommentarer:

  1. Hej
    Svårt komma in här på din adress, stod bara att platsen och namnet var ledigt. Men jag tog en annan väg och det gick.

    Jo, de ska leva de också. Kul att se den leka.

    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJSAN.. kan det vara webbläsaren .. jag får gå in på FIREFOX på vissa sidor. för att det ska gå bättre att skriva.. trist när det inte funkar som man vill.. NU är min STÄDTJEJ här.. ute är vädret trist .. kl, är 12, mitt på dagen .. HA DET SÅ BRA ..

      Radera