torsdag 5 april 2018

2018-04-05 Torsdag

REGN och tråkväder i dag
JA trist väder har det varit ett par dagar .. regn till och från
Det ända bra är att snön försvinner
Tisdagen lite moln och då var CH och jag till ICA på em
Lite moln
Köpte körsbärskvistar
Så fotade jag av layouten på  mobilen .. ur manualen
VARFÖR DÅ 
Jo jag har ju fått klagomål på att dom inte hör mig ibland
TRÅKIGT .. vad kan det vara för fel
SÅ var min dotter här och då pratade vi om det
MIKROFONEN sitter ju i underkanten av mobilen
Så jag håller ju tummen för
JA JA  .. Att jag inte tänkt på det  .. trodde den satt på baksidan 
DET är en högtalare  .. ja ja så det kan vara
men den är till för när man filmar
JA ja TEKNIKEN
Men hoppas dom hör mig nu .. när jag kan hålla tummen på annat sätt
ONSDAGEN den 4-4 disigt hela dagen och en del regn
Flyttade ihop  tulpanerna och satte kvistarna på rumsbordet
Men nu står dom på bokhyllan  .. blev lite för spretigt  där
I GÅR Onsdag var städtjejen här
Fotade av  kattmössen .. nu hade det blivit 10 till i lagerlådan
TORSDAG 5-4 regn i dag
Där är körsbärskvistarna nu
Så gillar jag vissna tulpaner  .. IBLAND
Inte den bästa bild  .. smutsiga fönster och avståndet .. ja lite så där
En mås med huvudet i en påse
Måsen flög och en Kråka kom
Kråkan flög och flera måsar kom ..
JA varför ska folket kasta sina sopor på parkeringen  .. DÅLIG STIL
DOM var flera stycken och for omkring  .. satt på nån av lyktstolparna
och for omkring .. både nyfikna och rädda 
Det är rakt utanför mitt sovrumsfönster 
Den ser nyfiken ut
I köket är en diskmaskin på gång
I går var jag väldigt trött orkade inte laga maten på dan .. och så var städtjejen där
Men på kvällen blev det av
Köttfärsgulasch  med lite egen ändring  i .. men bara lite
NU har jag 3  matlådor  .. en är uppäten
Men dom står i kulen så jag tar en om dagen
Så fick jag se  .. att lagom som den ena kvisten blommat över kommer en ny
TREVLIGT
OJ oj oj vad det har blivit disigt ute nu
HEJ SVEJS  för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar