lördag 14 april 2018

2018-04-14 Lördag

Åter en solig dag  .. 
nu på em 19 grader på balkongen
Lite slö har jag varit i dag
Skugga på skrivbordet där jag har datorn
08,42 .. dagens frukost
Skuggor i köket denna morgon
Dagens spanare nummer 1  .. innergården
och dagens spanare nummer 2   Framsidan och en kompis borta vid trädet har han .. vaktpost
I går eftermiddag mellan  allt datastrul så var jag ute och uppdaterade mig
Ha ha .. surfa kunde jag göra ute men inte inne  
så jag gick upp på den lilla kulle mitt emot badet
Inne var det stopp på allt  .. tänkte då .. bra att i alla fall  tv-n gick
När jag gick in en gång så hade någon satt en flaska på anslags och namntavlan
Men fick  gömma namnen .. för det vill jag inte visa för andra
OCH virknålen fungerar även om inte datan gör det
Men det blev ingen bra bild
Virkade  alla utom dom vita i går
Närbild på Badhuset .. en del av  .. där uppe var måsarna som jag tog kort på dagen innan
DÅ från andra hållet på huset
Men såg inga måsar där i går .. men det syntes skräp där när jag zoomade in 
MEN då blev det lite suddigt så det visar jag inte
JA fortsätter väl min slöarlördag
HEJ SVEJS go vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar