tisdag 10 april 2018

2018-04-10 Tisdag

HEJSAN .. sol och lite vindar i dag 

11 grader på solsidan och 3 på skuggsidan
Liten pippi i buskarna utanför
Grannen och jag skulle gå till Ica i går  
och tur med vädret hade vi .. för på em lite efter hemkomsten regnade det
Jag skulle posta ett paket med kattmössen
DOM
Och dessa Lite större .. HUND-MÖSS
var i paketet

SÅ efter Ica blev det Jula
Där köpte vi båda lite balkongpynt men just nu sitter dom i en kruka inne i rummet
Den där med grönt i mitten .. med solcell
kostade bara 5 kr  .. men det var bara en blomma som kan lysa
Reserv ..  eller byta färg då och då
Så blev det  7 par strumpor ... toppensköna är dom .. har ett par på mig nu
59;. helt och för 7 par sommarstrumpor
FÅ se om hon gillar dom  .. jag trivs med mina 
har den varianten förut  .. då köpta på Ica
Måste visa detta .. det blev ju två av samma person .. och huset  som syns 
nu var vi på väg att gå
När vi kom en bit på väg  .. nästan ute vid stora vägen  mötte vi denna
FY attan vad det rök .. vi saktade farten och han vände 
TACK för det
 sedan traskade vi vidare
Borta vid COOP var det trassel på en flagga  .. eller den var nog trasig och
den var fastbunden   på nåt konstigt vis
Så plockade jag ner mina piller i dosetten på kvällen 
Kom på det för ett tag sedan  .. slipper trassla med burk eller kartong
på morgonen  .. ibland tar jag magnesium också
piller som piller
NU ska jag fixa lite .. för min dotter kommer på LUNCH
om 2 timmar  .. jo jag hinner .. maten fixade jag i går
Så den är bara att värma  .. Måste göra saker när kroppen orkar och vill
Och förmiddagarna är inte jag riktigt med 
ATT stå och skära och så vidare det tar lite på
Bön-gulasch  och så blir det disk som jag inte vill köra i maskinen
den fick också jobba
HEJ SVEJS
 HA en bra tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar