måndag 12 maj 2014

HEJSAN

DENNA gråmulna måndag

I går skulle jag ha varit och kollat på BOULE ..
DET blev inställd på grund av dåligt väder ..

Men jag var inte sysslolös för det .. STCKADE ett par PULSVÄRMARE ..
som en tjej ska ha .. som har ont i sina leder ..


DESSA varvade .. eller mönstrade sig självt .. garnet gjorde det åt mig..


DOM här får jag varva själv .. det är lite kul det också .. att få bestämma lite ..
hur ska det bli nu .. DESSA ska det fästas trådar på .. det gör jag när den andra är klar .. nackdelen med många färger .. det blir många trådar att fästa ..


JAG tog in några kvistar av min FJÄRILSLAVENDEL .. doftar gott ..

Så det som jag repade bort .. bladen dom ligger i en skål i badrummet ..


LITE LUKTA-GOTT där också ..

VAD ska man göra en sån här gråtrist dag .. jag fortsätter att sticka ..

DEN sista mudden ska bli klar ..

                   HEJ SVEJS för nu ..

2 kommentarer:

  1. Här är det lite äldre människor som spelar boule för fullt utanför huset idag.
    Fina grejer du gjort och smart att dem inne på toaletten.

    Solen skiner idag och i går var det väldigt ljust och fint. så det finns nog hopp.

    Må så gott

    Kram

    SvaraRadera
  2. HEJSAN .. här är det lite ljusare i dag.. så solen kanske kommer ..
    Man måste vara lite påhittig.. också.... du har många fina dunungar i din blogg i dag .. så söta.. än har jag inte sett några här.. men inte varit där dom brukar vara än .. MÅ SÅ GOTT

    SvaraRadera