torsdag 22 maj 2014

HEJSAN

Då är jag här nu ..

FY ATTAN .. åkte på en förkylning i söndags .. vännen Kurt åkte till Finnspång i måndags .. så han gick hem till sig i söndags .. så han har klarat sig .. jag fick en fin blombild i mobilen av han i dag .. han är ute och åker bil med släkten där.. det var bestämt sedan ett tag ..
så TUR att han klarade sig....

I går KOM STÄDTJEJEN.. men den tiden sov jag bort .. eller föresten ..
jag sov så gott som hela dagen i går ..

Så städningen .. den klarade hon utan mig .. inte första gången hon städar här..
Så jag kunde sova i lugn o ro ..

SEDAN var jag uppe en stund .. kollade lite tv.. men kl 21,00 .. då somnade jag igen ..

JAG har haft ont i huvudet flera dagar .. feber då brukar huvudvärken komma .. 
eller också var det kaffeabstinens.. för jag hade inte fikat på flera dagar ..
inte haft smak för det .. tog en kopp i morse ..   Men det smakade så där ..

VAR till ICA .. måste posta ett brev till min LILLA MAMMA i SKÖVDE ..

DET är ju MORS DAG på söndag ..
DETTA Gjorde min dotter till mig för ganska många år sedan ..

Smörblommor på väg till ICA

OCH en skata i kanten var det ..

DEN hoppade ur bild för mig..

MEN se där var den igen .....

Jag gillar MASKROSORNA .. dom är fina ..

UNDRAR vad denna KAJA kollar in .. utanför ICA ..


SKULLE gå förbi APOTEKET .. men kände att det skulle bli för mycket .
därför tog jag den andra vägen hem .. en bit .. Så då fick jag se detta fina träd..


Så innan sista vägsvängen förbi huset där jag bor.. satte jag mig och vilade en stund .. 
brukar göra det .. där är denna skogsdunge .. ..
HEJ SVEJS .. nu är jag trött .. ska plocka undan det jag handlat .. en del är klart ..

men lite finns kvar ..


HEJ SVEJS ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar