måndag 4 april 2016

Balkongbesök

SOM jag INTE vill ha
1½ av 3 kom med på kortet ..
Finns det inget ätbart så sticker dom men vill inte ha dom där
VAKNADE tidigt i morse  .. somnade om sedan bussen farit förbi
MEN det var meningen  .. ville kolla att bussen kom som den skulle 06,32
ZOMMADE in  vägen där borta mellan husen på andra sidan lekparken
KOLLADE  väckningen på min nästan NYA SAMSUNG  ..
OCH ringningen fungerade bra  .. bytte signal tills i morgon
OCH se  bussen kom som den skulle  .. det gjorde den
MEN denna buss på bilden kom från stan .. jag ska ner till stan i morgon bittida
DET kortet tog jag när jag kom hem från KLIPPNINGEN som jag varit på i dag
FÖR BUSSEN till HORNBORGARSJÖN går klockan 07,00
SÅ bra det kommer att bli med tiden då ..
Vännen går hemifrån sig .. han bor mitt i stan nästan 
Fick ett bättre kort på en BJÖRKTRAST i dag på innergården
 
HEJ SVEJS
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar