måndag 25 april 2016

Måndag 25 april

Sista måndagen denna månad
1 maj är en söndag
Kungen fyller sista april
DAGENS VÄDER kl, 09,15
DAGENS SN
MED Nyköpingskillen som vann i boxning
Även om det inte är nåt för mig  .. men  han bor ju i stan
Fick ju "nya" garner  .. så det blev några nya kattmöss i går 
MÅS Dricker vatten och kikar  på saker
I går filmade jag och tog kort på en mås under balkongen som drack vatten 
 kan inte visa filmer här 
DUMMA TIVO-TV  Stopp i 4 minuter ungefär
 
TYPISKT .. just då  .. 4 minuter tar det innan den är åter
JUST DÅ när jag skulle se resultatet  i Mästarnas Mästare
av sim-resultatet  .. JA ja
TYPISKT att det blir stopp när det är nåt viktigt man vill se
Svart tv en kort stund innan det kom åter
LJUSET på balkongen tog jag kort på senare
DENNA variant är ny för mig
En genomskinlig gel
DET lyser bra  .. få se om det blir nåt kvar som det blir av det vanliga gravljuset
DET nya ljuset fullt
DET gamla vanliga tomt  .. mycket spill
OCH under tiden så är det mycket på kanterna
MEN tycker det blivit sämre sista åren
KÖPT på ICA
förr köpte jag oftast på Blomsterlandet
KAN skilja något i deras  .. MEN nu bor jag nära Ica och har lite svårare att ta mig till
BLOMSTERLANDET
PÅ en grav som man inte ser hela tiden .. kan det väl vara ok
MEN JAG SOM har en lykta på BALKONGEN  .. vill ha bra sken
HEJ SVEJS
NY VECKA  NY DAG har nyss börjat
HEJ DÅ för nu
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar