lördag 9 april 2016

Lördag den 9 april

Vädret är blandat i dag också ..
9 + ute och lite snålblåst
 
Hänt något ..
NJA
 Bara 100 kattmöss som jag stoppade i går och sydde ihop där bak ..
DOM ligger fortfarande fint på köksbordet
VILL ha dom där .. ligger så fint där ..
Sorterade i färger  ..
TÄNK vilket trevligt FRIVILLIGT ARBETA JAG HAR 
NU ska dessa få ÅKA till NORRTÄLJE och glädja katthemmets katter
en del kanske .. men dom som flyttar får en fin kattmus ..
DET är väl trevligt
NU är jag inne på FEMTE året med detta  till Norrtälje
Men till påsk o jul så får fem andra katthem också en sändning
ALLA BLIR SÅ GLADA
OCH nu har även dom fått komma till ÅLAND
VADS KA SKE I DAG
Ska kanske åka till RUSTA
VILL ha denna till balkongen
så jag slipper bära den jag har i grovköket ut o in  vår och höst
Den kommer i kartong så jag får montera den själv
Den andra fick jag ihop för många år sedan
SÅ det ska nog gå bra med denna också
Våren är kommen men kyligt är det
HEJ SVEJS
Skrivtorka nu
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar