måndag 11 april 2016

NY vecka

SOLIGT i dag .. skönt ute
På balkongen  .. 16 grader för en stund sedan på solsidan
6 på balkongen då ..
10,1 grade där nu en dryg timme senare
på solsidan framsidan är det 16,0 nu också ..
BALKONGPYSSEL
Dynorna tar jag in på natten ..
NU har jag bestämt mig ..
Så här får det bli
VELAT lite fram och åter
TÄNKTE ha det så här
MEN det där växthuset  var inte bra .. blev lågt ..
Ställde det på en stor kruka och testade
NEJ nej det blev inte bra så det åker åter till RUSTA
 
I går kväll  23,09
Skulle gå till sängs ..
DÅ brukar jag kolla ut först
MINST 50 måsar på innerplanen  .. oj oj  .. lite MÅS-TOKIG som jag är
på med nattfotot .. men dom flög fast jag smög ut på balkongen ..
SÅ kom dom åter .. här räknade jag till 53 st på fotot
SÅ det måste ha varit flera där då .. innan dom flög
SÅ filmade jag lite när dom gick där men det blev mörkare
och KAN inte visa filmer här .. eller jag vet inte hur man gör
WOW  bara så där denna sena kväll
SÄNDE iväg ett paket med 100 kattmöss till Norrtälje i går
Virkar nya lite då och då
några gråa blev till i går kväll  dom röda dagarna innan
HAR ju haft lite annat pyssel sista dagarna
KLOCKAN 09,01
DÅ är det skugga över stor del av planen
MEN ändå var det skönt på balkongen denna morgon
FÖR det var lugnt ute
 
HEJ SVEJS ... GO VÄNNER
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar