söndag 10 april 2016

SOLIG söndag

MED 15 grader på solsidan och 5 på skuggsidan
GOD MORGON alla vänner
 
DET blev en tur till RUSTA i går
Väntar på bussen hemåt 
 man kan använde varu-shopping-vagnen på många sätt
ENA kartongen i .. den andra utanpå och så spännbanden om
SÅ bra det gick hem  ..
Fint utanför CITY GROSS där jag bara gick förbi
DÄR borta handlade jag  .. väntar på bussen .. den går från början av området
och Rusta ligger längst bort .. lång promenad där  ..
Hemma med allt ..
DÅ ska allt monteras ..
OCH jag fick ihop det utan bekymmer
 
MER bekymmer blev det då jag var på balkongen och fotade mina måsar
DESSA satt på och vid stolpen där julgranen är på vintern
DOM flyger runt en del  ..
TROR dom tror det är mat på g när alla barnen är ute
OCH se det är några tjejer i YNGRE tonåren som skrek på mig att jag inte får fota
JAG fotar vad jag vill  .. skrek jag
SÅ står dom där o gastar en stun innan jag gick in
Så kommer dom ut en stund senar och bara glor och pratar tyst för sig själva
och kollar in mig
SÅ JOBBIGT att detta ska behöva ske
Hänt en gång förut
OCH i går.. när dom skrek .. stod jag bara där med kameran i handen
SÅ gör jag ofta 
IFALLATT  det kommer nån fågel .. som jag vill fota .. eller molnen
SOM jag fotar ofta
DAGENS moln vid min sena uppgång kl, 09,20
Men molnen såg man knappt alls denna morgon
 
Här är dagens måsbilder i går lördag + några andra
LEKTE med PHOTOSCAPE .. för jag fick ett program tipsat från en tjej
MEN tror jag gjorde nåt fel .. när jag hämtade hem det ..
PICASA 3 .. heter det
 OCH så liten blev det collaget ..  och det går inte att förstora.. suddig blir det då
och så måste jag logga in via google.com  det vill jag inte
Men nåt fel är det  .. får inte till det
FÅR testa igen.. eller ta hjälp av min datakille
HAR några småfel så  jag måste ändå ringa han ..
HÄR är det ena doftljuset  jag köpte i går .. på badkarskanten
ÄPPELDOFT
HEJ SVEJS för nu
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar