lördag 2 april 2016

Udda kattbilder .. eller inte

DAGEN fortsätter
KATT i handfat i badrummet hemma
då för många år sedan
OCH KURRE i husvagnens handfat  .. också länge sedan
MINST tio år .. eller mer
FÖR det är 10 år sedan i höst som min SAMBO gick bort och husvagnen såldes
på våren   .. för jag ville inte .. och hade inte råd att ha den kvar själv ..
MIN sambo var 71 år nästan när ett PULSÅDERBROCK ändade hans liv
JAG är i dag drygt 70  .. det var 10 år mellan oss 
VI bodde i husvagn på somrarna i 25 år
DET var som vår sommarstuga 
TUR det fanns två
KURRE med sin egen stil i hallen på förra boendet
SKÖN stil i husvagnen då förr ..  SKOTTIS
KURRES favoritplats bakom matburken ..
Mellan två köksskåp ..
OCKSÅ en skön plats .. var nog lite värme från diskmaskinen
HAN passade på när det fanns plats ..
SKOTTIS var en stor matfriare
JAG hade en foderburk som bord ..
däri var det garner till mina kattmöss  .
FÖR se då fick jag inte ha dom ifred för mina två fyrfota pälsdjur
HÄR var det sovdags i husvagnen
MIN rara pälsling finns inte .. sedan snart 5 år
Han blev 13 år
DOM älskade HUSVAGNEN
Att ta på kopplen  dom hörde fram huvudet
NU får vi gå ut
SÅ var dom ute nästan hela dagen
HEJ här är jag
VAD skådar jag
MIRRE min första katt blev 10 år
HÄR har han spanat in en hackspett
MIRRE blev 10 år .. SKOTTIS blev 13 år och KURRE blev 16 år
 
MIRRE gick bort 1998  .. Skottis o Kurre för fem sedan i juli
KURRE
SKOTTIS
MIRRE
DET var blandade bilder på mina tre katter
ALLA är i dag ÄNGLAKATTER
HEJ DÅ
NI finns i mitt minne
ALLTID
HEJ FÖR I DAG
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar