onsdag 27 april 2016

ONSDAG

Mulet i dag .. 4 +
MEN en liten ljusglimt finns det
LITE blått på himlen i dag  .. men inte mycket  .. kl, är nu 17,16
Tomt .. inget spill .. nästan 3 dygn brann det ...
LITE nya kattmöss har det blivit av det "nya" garnet som kom för knappt en vecka sedan
Bilden är dålig ..  den står på kanten till skräpröret två portar bort
Stackars liten som fryser om en fot ..  kanske ..
Går baklänges  .. vädret kl, 12,01
Kommer att slockna snart  .. det slocknade 13,16  ..
DAGENS MÅS ..
I går blev det cykeltur till ICA ..
Hem kom jag också  .. utan bekymmer
MEN det blåste MOTVIND   så jag fick GÅ CYKEL mesta dels
FÖR att inte fara omkull ..
DET FULA SADELSKYDDET har jag mest för att hitta cykeln  efter att jag har handlat
FÖR av någon anledning är dom flesta cyklarna svarta .. MIN är 25 år
FÅTT nya  vajrar  och bromsar och sadel med mm för några år sedan
Sadelskyddet har jag sytt .. men det är sönder .. så jag ska fixa ett nytt
NÄR lusten infaller 
DET blev lite av varje som kom med hem
TVÅ billiga tröjor till vännen och handdukar ..
använder det istället för KÖKSRULLEN
Använder det också .. men vid diskbänken passade det inte att sätt upp en hållare
SÅ  pappret ligger i översta lådan .. fungerar toppenbra
DET var lite arbete i lekparken också ..
NU är SPA-vantarna klara ...
och av garnet som blev kvar blev det en liten handtrasa
KAN jag väl kalla det för  MEN missade ett hål för tummen när jag sydde ihop den
MEN lögn i tusan att repa upp i detta  garn med så många öglor på
Men det ska nog gå bra ändå
TORRTESTADE på mig själv
HEJ SVEJS för i dag
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar